喊  解決唔到問題
佢只可以抒發果一瞬間ge情緒
意識到li個問題之後
我發現我冇再好似以前咁咁易喊
就算聽到更多令我傷心而接受唔到ge野
我都唔會再喊
我忍到
唔係我堅強左
應該係話我越黎越麻木
習慣真係好恐怖
習慣  一度令我以為自己釋懷
但原來只係垂死掙扎
 
個心好似最近ge天氣咁
好凍
溫暖可以從邊度得到
抑或所有ge溫暖都覆蓋唔到果種凍
又係度無病呻吟
 
悲喜交集ge人生啊
 
幾時先可以有個了斷
幾時你先可以真正咁脫離痛苦
對於你黎講
依家ge時間應該過得太慢
我知道好辛苦
已經再冇理由要你硬撐落去
你需要ge係解脫
我明白
唔再挽留
離開會更好吧
 
"醫院d窗同陽台係封死ga"
 
咩叫生不如死
咩叫病到厭世
點解d人會想要安樂死
你未試過咁辛苦你邊有資格去反對

One thought on “

  1. Nora says:

    雖然會哭到麻木….但是還是忍不住~唉~平時一點小病小痛已經很辛苦了……唉~加油!

Leave a comment