願望

我有很多願望
最希望可以悠閒地渡過餘生
天知道自己會有多少時間
如果用大半生工作賺錢
準備好好享受退休之後的人生
但又怎能料到自己是否可以平安等到退休
 
剛看見"非誠勿擾"
羨慕主角可以在賺進可觀的一筆之後
開始悠閒的人生
想去旅行不用考慮什麼
不能擔心錢不夠或者什麼
 
我嚮往這樣的生活
儘管這世上不工作卻能有錢的人著實不多
可真的希望自己能成為其中一員
 
其實我不需要很多很多錢
我只希望錢不會是我實現想法的阻礙
 
如果可以不工作就好了
可惜
天底下怎會有這般好事
6 thoughts on “願望

  1. Suzanne says:

    我都曾經有過你呢d想法.有時我會覺得人類為左錢日忙夜忙好傻,但..現實始終都是殘酷的.唉~假如有一天,錢ge面值全部都失去利用價值,可能一切都會變得很美好.

  2. SAM says:

    其實無番工…放假真係會變得好無意義

  3. Suzanne says:

    個意義可能就係番工換返來ge錢,但我想人類擺脫呢種同錢有關ge意義.

  4. SAM says:

    SUZAN:唔係..係因為辛苦過休息先會有意義…就好似你成日狂訓..不斷訓..你就唔會覺得訓覺係一件咩特別事

  5. april says:

    其實係想自己有li個能力去決定做定唔做…忙定悠閒…想要真正做到…money doesn\’t a problem…

  6. LUCIA says:

    最終既結果係其實人係被虐待狂……

Leave a Reply

