唐詩幾百首

由細到大都好鐘意唐詩…
讀落真係好有感覺….
 
記得細個幼稚園果陣媽媽每個禮拜六教我一首唐詩…
果陣真係好開心…
學到野之餘仲可以keep到依家…
真係唔錯…
可惜媽媽佢冇耐性…
本唐詩二百首都未教曬佢就放棄左…
 
果本<<唐詩二百首>>會有詩人ge簡介…
我最鐘意就係睇li d…
因為每個人所經歷ge野都唔同..
睇完佢地ge人生簡介…
好似同佢地一齊行過一次人生咁…
穿越唔同ge朝代同地方啊…
haha
 
本書我仲keep住…
雖然好殘…
但滿載開心ge回憶…
 
我ge第一首唐詩係李商隱ge<<登樂遊原>>
 
向晚意不適  驅車登古原
夕陽無限好  只是近黃昏
 
果陣超搞笑…
我真係以為佢揸車上山….
4 thoughts on “唐詩幾百首

  1. Suzanne says:

    唐詩….如果我細個果時早d知道世界上有呢d課外讀物,我相信我而家d中文叻到不得了.

  2. april says:

    我覺得唐詩同埋果d名人偉人小故事越細個知道越好…我細個果陣已經覺得li d野好有趣….

  3. SAM says:

    我睇楂車戈度笑左..小朋友就是可愛…點解細個戈時可以咁純真

  4. Suzanne says:

    我細個果陣…….淨係識得自己d課本上面ge野,完全唔知道有呢d名人傳之類ge書.唉~~

Leave a Reply

