091028

有時到左要訓覺ge時候…
腦入面總係充斥住一d恐懼感…
密室  冇光  間房太大…
驚會有d咩係唔知咩地方走出黎….
 
咁都仲好d…起碼我用張被cup住自己當咩事都冇(其實真係冇)…驚驚地訓著到天光…
 
但係有d情況搞到我諗起其他野就冇咁好玩…
 
夜晚一個人都係for自己亂諗野…
 
有陣時真係好想夜晚有個人陪下壯下膽…
我唔係驚黑…但一個人ge感覺真係唔好…
唔通年紀大左就越唔可以自己一個…?
想有個人陪下ge諗法好強烈….
想有人係自己喊ge時候摸下自己個頭叫我唔好喊…
想有人幫我擋住係間房四角走出黎ge奇怪野…
 
唉…
想有個人  愛我如生命
Leave a Reply

