烈火雄心某幕

婆婆死左啦…
跟住我有少少鼻酸….
唔係因為佢地ge戲做得特別好…
只係…
有d感同身受…
 
有時真係ga…….
一場戲…
可能唔需要咩極佳演技…爆強陣容…
要ge…可能只係好簡單ge共鳴…
有共鳴就有feeling…
有feeling就入心入肺…
想唔認都唔得…
 
有時會覺得咁樣ge自己未免太容易受心態同外界影響…
咁樣真係好易暴露自己弱勢果面…
但係…
咁又會點….
係自己就係自己gala…
4 thoughts on “烈火雄心某幕

  1. Nora says:

    我懂…有時候我都會被莫名其妙的劇情感動到…

  2. Suzanne says:

    我ge祖父母全部都不在.有時想番起佢地,我都有少少心酸,發夢夢見佢,我都會喊左出來.我好想見下我阿公,但唔止永遠都冇機會,而係從來都冇機會,我同佢一面都未見過.

  3. SAM says:

    咁我D感覺細胞係咪太敏感LA..所以D野咁易觸動我

  4. haha says:

    因為我地自己都自己ga 經歷呀嘛 產生共鳴 而有感覺係人先會咁架… 唔好驚表露自己ga感覺呀…因為咁樣你身邊愛你ga人先知你想要d咩,知點樣同你相處對你最好

Leave a Reply

