藍色生死戀 – 回憶其三

我記得好似n年前開始韓劇攻陷港澳地區
無論翡翠亞視定大陸台都爭住播韓劇
 
尤其係果套"藍色生死戀"
果d青梅竹馬死心塌地末期癌症ge情節最可以震撼師奶同少女ge心
喚醒佢地心底想要白馬王子ge渴望
大家都希望自己係果個恩熙  可以咁啱遇到自己ge俊熙
 
可惜當時我已經對睇電視冇左欲望
所謂ge韓風冇吹跌我
我就好似隔岸觀火咁睇住d人深陷其中
 
點解我會對"藍色生死戀"咁深印象?
只係因為當佢熱播ge時候我咁啱放假
又咁啱番左大陸
又咁啱我果個中意追電視劇ge婆婆中左韓劇ge降頭
咁惟有
大家一齊睇啦
 
雖然套野拍到好煽情好賺人熱淚
但係我都唔明點解d咁公式化ge劇情可以吸引到一眾女性
又係童話幻想作祟?
因為生活太枯燥?
anyway啦
總之li d野
睇完米算lor
 
其實最搞笑ge只係
每次同婆婆一齊睇電視佢都會問我劇情
even係我未睇過果d
每次我都會同佢講
"我點知wor  唔係你會清楚d咩"
然後佢一定會答我
"唔記得lu"
 
ha
所以其實我好中意同佢一齊睇電視
睇佢好睇過電視好多
 
e+藍色生死戀仲可以睇番
但重點係  我可以同邊個一齊重溫
又或者  我仲想睇多次咩?
10 thoughts on “藍色生死戀 – 回憶其三

  1. Sarah says:

    想當年呢套電視劇扼左我唔少眼淚…其實可能當時韓劇夠新鮮所以先至吸引但不斷重覆的話就真係想死就正如還珠格格一樣= =""

  2. Suzanne says:

    我都係一個韓劇迷,但又好少睇到喊,藍色生死戀真可謂韓劇中ge經典啊!

  3. Nora says:

    我對韓劇不怎麼感興趣…..

  4. SAM says:

    佢地細個戈時..我喊到甩肺咁GE款到大結局戈時我恨不得揑死個女主角..死左成大半個鐘都死唔去..激死人

  5. Suzanne says:

    哈哈~係啊~我記得啊!好多套韓劇入面d要死ge人都係死唔斷氣咁架!死來死去都死唔去!

  6. april says:

    haha…e+諗起個結局都覺得搞笑…ar恩熙生唔生死唔死咁半個鐘..睇見佢都辛苦…

  7. SAM says:

    係呢..見佢要死唔死咁..不如一把刀捅死佢算la唉..搞到自己好似有狂燥症咁…

  8. april says:

    我諗佢係要畀時間d觀眾喊….

  9. LUCIA says:

    我記得我阿媽都好鍾意睇………每次都攞定條毛巾喊…………

  10. Estrela Chiian says:

    咁誇張,, BUT 我冇追黎睇..=-=我好似JUST SEE開頭一集+個結局咋~ =P

Leave a Reply

