畢業序章 – 回憶其二

高三中文+倫理畢業"瀝血"之作
當然  所謂"瀝血"在今天看來也只剩下"一啖笑"
 
序 – 曲終人散
 
課室的燈亮著。
講台上的老師興奮地對著空氣唱歌。
在稀落的沙沙聲中,傳來同學的夢囈與輕輕的談話聲……
 
在學校裹,我哭過、我笑過、我跌倒、我爬起、被看低、被高舉……似乎,什麼都讓我經歷遍了。
 
在日光燈下渡過了不少日子,可能,我一直依戀著講台上老師授課的身影;或者,我依戀的是同學睡覺打呼的模樣;也可能,我依戀的是那個在燈下誓言努力的自己……
 
這一切一切,沒有剩下多少了吧?
珍惜已經談不上,懷念也許更恰當。
 
課室的燈要滅了。
老師的演唱會也快要終場。
但同學的聲音,卻隱隱迴盪在我耳邊,久久沒有散去。
 
自那以後已經兩年
我還聽到多少呢
或許現在我應補上一句
 
原來很多  都敵不過時間
連所謂的"感覺"也逃不過光陰的摧殘
 
—————————————————
 
正好最近suzanne的blog提到紀念冊
而我又剛好在這幾天找到了這份功課
這些高中種種  回味一下也不錯
7 thoughts on “畢業序章 – 回憶其二

  1. Nora says:

    現在我們聽到的再也不是之前熟悉的聲音….多的只是無聊+無奈…

  2. Suzanne says:

    "講台上的老師興奮地對著空氣唱歌。"呢句對於我地母校ge老師真係十分之貼切,尤其係我地班主任.諗番起都好想笑,以前真係"懷事做盡",只係我未敢好似佢地咁夠膽走堂,食野、訓覺、聊天、發呆、抄功課、等落課等放學……真係好難忘!我覺得做學生要壞下先至似番個學生.哈哈! 你地果份功課好似係同埋美術一齊的,所以整得比較靚.我地修音樂ge就淨係交比中文同倫理科.今日自己無啦啦唱起 這校園 這班房 這走廊 這禮堂 告別時 是我心 的家鄉.真係好感觸!原本以為自已早就擺低左化記,但原來一直都冇變過~

  3. Suzanne says:

    我果本勁簡陋,成份文件咁,一張相都冇,但有很多我ge過去.熟悉ge聲音而家分散到中台澳三地,開始逐漸變得陌生.

  4. Estrela Chiian says:

    nike 好似都係修音樂我戈份,, 好似係jc幫我畫左柑老鼠落去係咪呢…~"~

  5. SAM says:

    老師的演唱有冇出dvd等我地回味下..將零碎的感覺合併一起

  6. JOAN says:

    唔講都唔記得有份咁ge野….我戈份都好簡陋………..

  7. LUCIA says:

    我都TOTALLY唔記得左……………………………..

Leave a Reply

