家事

我家有個年過五十的爸爸
喜歡發脾氣總以為自己是對的
 
這幾年我習慣充耳不聞
不發表意見不再硬碰硬
以為這樣就能令這個家和睦一點
 
結果和睦做不到卻令這個家變得越來越安靜
這個家真的很冷
所以心也越變越冷
 
曾經以為爸爸要變得比以前更有責任感了
怎知道原來只是曇花一現
 
婆婆說
你知道你爸爸是很愛你們的
 
是啊
我是知道的
我知道我們都很愛這個家
只是方法不對
 
爸爸
你有沒有嘗試為我們改變一下
 
我究竟又有沒有為這個家改變過
 
是不是我們全家的八字都不合呢
9 thoughts on “家事

  1. JOAN says:

    如果係八字不合就唔會係一家人la….

  2. Suzanne says:

    唉~呢廿年來最煩惱ge事,可以說是家事!! 我都懷疑我屋企人都係八字唔夾~

  3. Shirley says:

    好多野都係我睇你好 你睇我好架姐,家家有本難念的經點都好 記住始終都係一家人…

  4. Estrela Chiian says:

    每個人hm都係咁ga la,,我係macau都唔明點解要一日嘈到黑…日日都嘈…冇停過…=-="其實係每個人都唔識點表達自己je

  5. Suzanne says:

    唉~原來個個人屋企都係咁.

  6. SAM says:

    下世我地要夾好八字先投胎la

  7. Nora says:

    可能,,,,,,,,他已經固定了吧

  8. Estrela Chiian says:

    samko,,邊有得夾ga…

  9. haha says:

    冇計….鬼叫佢係你ba…世上只有一個…

Leave a Reply

