i just want to shout out sth

其實我知道忍一時風平浪靜li個道理,,,,
但係今次,,,
諗黎諗去都係忍5到la,,,
所以,,先有li篇野ge出現,,,,
 
我知道我5可以再要求所有野都好似以前一樣咁冇變,,,
我地亦都討論研究過li個問題好多次,,,
結論大家都有共識,,,
雖然5想,,,,
但都需要接受la,,,
 
基於我係一個5會主動okay被動ge人,,,
所以我都冇話咩抱怨,,,,
只可以話,,,
li個結果,,,li個狀況都係自己揀ge,,,
 
但係睇到你篇blog,,,,
發現其實都5係冇所謂,,,,
雖然只係短短幾句,,,
但畀我ge感覺真係好差,,
even我可以話hurt到我la,,,,
雖然咁講好似幾嚴重,,,,
或者係我太過sensitive,,,,,,,
 
你係一個好隨心而行ge人,,,
識你咁耐,,,,
其實都未係好習慣,,,
不過我覺得你咁樣都係件好事黎ge,,,
起碼個人真d,,,,,
但5知點解la,,,
總係有種你5會顧及人地ge feeling,,,
絕對冇judge你ge成份,,,,
只係我個人ge感覺je,,,
 
就係li件事上面,,,,
我5知你自己係點諗,,,
或者5知你覺得我地究竟有冇拎個心出黎搞個你覺得係gathering ge生日,,,,
我只係想講,,,,
你果句,,,,"若你不是真心想和共我過生日.請勿約我!"
真係令我好灰心,,,,
睇到句野我第一個諗法係,,,,
"即係你覺得我地5係真心la,,,"
我係一個好敏感ge人,,,,,
請原諒我咁諗,,,
 
搞生日li件事,,,
大家都盡力去做佢可以做gala,,,
就時間ge就時間,,,
諗ge諗,,,
5係話想你知道大家做左幾多野出左幾多力,,,
只係覺得無奈,,,,
正如我留畀你ge comment一樣,,,,,
你咁諗的話,,,,我地所做ge似乎就冇意義la,,,,,
 
我承認係搞生日方面我冇出過咩力,,,,
我都係做等通知果個,,,
但因為我知道做野果個有做野,,,
所以我先會咁激動,,,,
 
你話生日變得好似gathering咁,,,
如果可以,,
我真係5介意我ge生日變成gathering,,,
因為對我黎講,,,
生日我5係想做主角,,,
我只係想借生日li個機會見下d平時冇咩點見ge老朋友,,,
或者大家想要ge 5一樣la,,,
我明白生日當然會想有生日ge感覺la,,,,
 
其實講到li度,,,,
條氣都順番少少la,,,
希望5會到你睇到li度輪到你著火,,,,
haha,,,
i just want to shout out something,,,,
溝通好重要ar,,,,
 
希望你同你d IFT fds可以過一個有生日feel ge生日la,,,
你只要知道,,,,
大家係真心就夠la,,,,,
我地,,,,都會盡力畀一個好生日ge生日你gala,,,
 
TE AMO
 
4 DAYS LEFT
HAPPY BIRTHDAY TO MY DEAREST
4 thoughts on “i just want to shout out sth

  1. Sofi says:

    我見到ke第一句就覺得係話ing我la,….
    但說真的,,你la著左我la…
    或者你唔明我對生日係幾咁在乎la…
    或者你覺得我冇理到人地ke feeling,,,
    但係我ke blog唔係為左打比人地睇,係為左express myself,.
    所以係blog…我可以坦白咁講.我真係唔會理lor,,,
    我唔知點解我地點解會咁.我係到變.你也是,
    但係我地好似向左走向右走lor…
    係我心中..朋友係會share everything..
    但係我感受唔太到你會同我share,,
    或者係我太自私..要求得太多.
    又或者我地根本就冇fd到你要同我share….
    但係我可以真心咁知道,,你有好好咁幫我搞生日lor,,,

  2. Sofi says:

    我見到ke第一句就覺得係話ing我la,….
    所以我刀諗多左陣先決定睇定唔睇**
    但係我刀係忍唔住睇左…
    你覺得我係一個數隨心而行的人?
    但我可以告訴你.我只會對朋友這樣.
    如果你覺得我咁樣有冇理到你feeling ke feel.
    ok,,i will be totally fine and have improvement on it.
    and sicerely apologize that caused u that bad feelings.

  3. april says:

    以前就係因為驚講出黎會搞到大家好火先收收埋埋咩都5講,,,
    我真係冇辦法好似你咁豁達咩都5 care,,,
    想要express就express,,,,,
    係另一方面就會覺得明知講左個result 5會好,,,再講就太蠢la,,,,
    所以就變成咩都算la,,,,冇所謂,,,,
    大家成日都話有咩事米講出黎lor,,,,,有咩所謂je,,,,
    真係冇所謂咩,,,,
    係我ge角度就好有所謂la,,,
    打li篇野,,..
    就算打完我都諗左好耐先post,,,
    點解要諗,,,
    \’就係因為我珍惜大家彼此ge關係,,,,
    人地會話,,,如果少少野都嬲就5係fd la,,,
    我真係5係咁認為,,,,
    就係因為太fd先就住就住,,,先最容易因為少少野而嬲,,,
    如果5係fd,,,我真係想講咩就講咩,,,,
    5係fd,,,難聽d講句,,,我理得你死,,,
    share everything,,,
    sorry,,,我冇辦法,,,,,,,,
    因為我驚,,,
    我5想失去我認為對我好重要ge野,,,,
    向左走向右走,,,ha,,,,
    如果圍住個圓走總會有相會ge一日,,
    但係我知道我地應該冇辦法再相遇la,,,,
    e+淨低係我地之間ge,,,
    就只有慢慢淡化ge回憶同接近零ge contact,,,,
    我冇辦法provide到你所需要ge熱情,,,
    因為我習慣默默關注,,,,
    就算生活圈子幾5同就算接觸有幾少,,,,
    當你需要我ge時候我都可以係度,,,
    我5屬於果d可以陪你玩樂ge朋友,,,,,,
    或者我更適合做back-up掛,,,
    好la,,,
    都就生日la,,,
    無謂再講li d野,,,,,
    生日都係要開開心心咁過好,,,,

  4. Sofi says:

    我想我冇法做到冇所謂lo….
    我份人就咁蠢.明知唔好刀要做,,,
    我係蠢!!!!!
     
     

Leave a Reply

