為咩

just now睇完甘甘xanga篇野,,,
嗯,,,
其實li個問題我都有諗過,,,,
讀書究竟為咩,,,
幼稚園小學初中高中,,,
為ge可能係純粹ge n年義務教育,,,,
okay,,,果十幾年ge幼至高讀書生涯必不可少,,,
學到ge,,actually我覺得係後面ge人生絕對夠用,,,,,
咁大學le,,,
讀大學,,,,,,為咩,,,,
講真,,,,讀大學,,,seems係好理所當然ge事,,,
搞掂高中,,,,當然要繼續讀上去,,,,
都係果個問題,,,,,為咩,,,,,
為左學到更多,,,,,將來有用,,,,,,,??
真係會有用咩,,,,god knows,,,,
if not,,,,,咁又係d咩原因令你覺得需要讀大學,,,,,
大學畢業證書,,,,?
e+通街大學生,,,,,,
個個一張畢業證書,,,,
你覺得你果張會顯得有幾特別,,,,?
如果你問我讀大學為咩,,,,
我會答,,,,5知,,,,,
或者係因為人有我要有,,,,,人地去讀咁我米讀lor,,
冇諗過咁多,,,,
可能我就係果堆認為理所當然ge人入面ge其中一個,,,,
 
去umac註冊果日,,,
落山ge時候有人做問卷,,,,
其中一條係問大學生係現今社會ge價值,,,,
當我答我覺得價值係零ge時候,,,
我完全feel到果個人好驚訝,,,
當時我心諗,,,
佢會5會將大學生li個"名銜"睇得太高,,,,
或者係大家年代5同la,,,,
佢畢業ge時候大學生仍然好吃香,,,,
但時代5同la,,,
大學生已經5罕5貴,,,
大學畢業,,,,真係咁重要,,,,??
或者la,,,
就算點,,,,,,,
讀完先算,,,
儘管5知為咩,,,,,
 
人ge一生,,,,
可能都係要係好多問號入面完成好多5知點解要做ge野,,,,
好事,,,??
你覺得le,,,,,,??
4 thoughts on “為咩

  1. Nora says:

    我都不知道大學讀來為了甚麼….

  2. Sarah says:

    我都唔明我甘辛苦讀個大學出黎
    其實周街都有,無咩特別
    但偏偏高三戈陣就佢去拼命….

  3. SAM says:

    大學。。就好似樓梯咁行左第一級。。順便行埋第二級
    無野ga
    如果唔中意你都可以行番落黎
    只不過你行左一級
    d人咩覺得你高lor
    一切都係假像
     

  4. haha says:

    讀大學為左攞畢業証書or文憑
    而呢d野 就係當我地第二時老左 咩都唔記得哂ga時候 唯一剩低ga野
    佢唔同錢 錢可以比人偷左去 比人搶左去
    但係文憑同畢業証書都唔可以
    所以我覺得讀大學就好似買多個保險咁…
    當然,冇人搶你個文憑or畢業証書ga其一原因就係  其實呢d野都唔值錢
    所以佢地似一個通行証多d…大學生優先權咁上下

Leave a Reply

