再一次

頭先媽媽話,,,
今日婆婆照x-ray,,,,
照到肺有幾粒黑色野,,,,,
大家science都知,,,,
咁會係代表d咩,,,,
其實聽到果陣好平靜,,,,,e+都係,,,
只係,,,,有d,,,,5,,
有點5舒服同down down地咁la.,,,,
或者已經冇第一次咁大"打擊",,,,
li d 5通叫做習慣左,,,
但係我5想有li d習慣ar,,,,
唉,,,,
5知,,,,,,我5知ar,,,,,
一切,,,,,只能順其自然la,,,,
我,,,,只係一個人….
冇辦法去改變任何野,,,,
所以只好心情低落下,,,,
或者,,,,,玩下自閉,,,,
希望,,,
everything will be alright,,,,,
天佑我的愛人la….
 
p.s
今日宅在家中
比尋日更頹廢
屋企好凍
心更寒
書亦不能為我打氣了
4 thoughts on “再一次

  1. TVXQ - says:

    天佑你的愛人!!

  2. Cat says:

    願你的家人得到無限的支持和鼓勵,可以順利渡過難關。

  3. Nora says:

    bless her!!!

  4. SAM says:

    衰d講句…其實佢都咁大真係要做好心理準備…戈頭近係必然ge事
    唯一可以做ge係佢li段日子裏俾佢一個開開心心ge回憶
    我地唔可以改變結果
    但可以改變過程
     

Leave a Reply

