我唔知用咩title好

我覺得自己真係好賤格
點解我會係個咁樣ge人
點解點解點解
 
我唔想變成咁
定係我一直都係咁
或者我話我變左
只係自己ge一個藉口
 
發生太多事啦
我已經感覺自己對好多野都無力挽回
或者我根本冇去挽回ge衝動
無力感是對自己ge一種安慰
 
時間一日一日咁過
事情一件一件咁發生
感覺越黎越睇清自己
發覺自己竟然係咁
了解自己唔係一件好事
當我越了解我就越討厭果個我
 
人點解會有自己ge諗法
點解我總會諗太多
如果我只係一個思想簡單ge人
我依家會唔會輕鬆d
人際關係好d
開心d
 
我知道壓力煩惱都係自己畀自己ge
但係
我已經冇能力去控制自己
或者
我已經唔想再理啦
自暴自棄竟然變成我處理問題ge方法
 
自私虛偽
唔通就係因為我係人就應該具備li d特質
如果係咁
起碼唔好畀咁多畀我
 
人生存在世真係真係好辛苦
有時會諗點解我會係一個人
成日聽人問
如果有下一世你要做男定做女
點解只可以選擇做人
如果係我
我想要變成植物
因為唔係草木無情咩
 
成日都話好辛苦好攰
真係咁攰咩
咁都係自作孽
邊個叫你成日諗咁多野
煩惱壓力係自己搵畀自己ga
解決收拾佢地係你自己ge責任
就算你係我ge一部分我都唔會再幫你
 
如果我可以淨係要開心無壓力果部分
咁我就唔係一個完整ge我
但完整ge我令我煩厭
我可以點
其實講四個鐘係唔夠ga
點解要講咁多講咁耐我都唔知道
你可以話係發洩抱怨
但其實我唔講都得
米一直放係心上壓住自己lor
講左同唔講
只係多左人知或者多左人討厭我ge分別
 
心理醫生幫唔到我
我真係咁覺得
就算佢讀左好多年書醫左好多個人
我都唔認為佢會解決到我ge問題
因為li d野係要自己想去變想去改先有用ga

或者你可以話我懶啦
我想改
但我又唔想
 

又係一個藉口
 
點解藉口可以有咁多
 
正如之前我有講過
我可以笑
但更多時候我會想搵個地方盡情喊下
雖然我知道喊真係唔可以解決到問題
仲會表現到自己軟弱無力果一面
但喊
起碼有人安慰下
就算冇
眼淚應該可以帶走當下對自己ge反感
 
其實有多野都講唔完寫唔曬
講同寫
只係我另一種抒壓ge方法
 
dont carry the world upon your shoulder
 
li句歌詞好適合依家ge我
但我做唔到
 
討厭自己

我愛我自己
3 thoughts on “我唔知用咩title好

  1. TVXQ - says:

    就是要知道自己有邊d地方係討厭既,
    然後先至可以去改,
    所以人先要瞭解自己.
     
    TAKE IT EASY
    依句話,
    對你有無D幫助??

  2. Estrela Chiian says:

    我會同自己講…想喊就喊…BUT喊完…就要繼續上路….
     
    討厭….「愛之深,恨之切」掛…恨鐵不成鋼….?
     
    i dont know….. 我有時都會懷疑…心理醫生…可能佢地連自己ge野都未搞掂..點help me….but我覺得…同唔同ge人傾下…maybe 可以改變自己一d諗法…or 俾自己知道原來有多一種諗法…俾多個彎俾自己轉je,,, 正如你講…點諗都係睇自己…咁咪俾多個機會自己lor…
     
    關於藉口….人都係A字膊都想話唔關自己事…=-=…再唔係…就好自負…
    乜都攬上身…冇絕對GE….睇你點lor個平衡點je….

  3. JOAN says:

    唉….如果樣樣都就曬你….又有咩意義le…..
    sor ar….下次再討論le個問題…
    可能又會有新論點ga la….so…下次我會比足精神聽…..(i promise)
    le個就係你…..要接受人地難….要接受自己都5易….慢慢黎la….
     

Leave a Reply

