死循環

點我的人: Katie(點解你成日都做問題源頭……)

1. 現在最想做什麼?
Ans : 睇書….

2. 說出你自己的三個優點。 
Ans : 夠冷…夠冷靜…夠冷淡

3. 你最希望從朋友(不包括愛人)那裡得到的是什麼?
Ans : 愛……

4. 最想收到咩禮物?
Ans :  給我你的愛…..

5. 2008年的願望。
Ans : 希望到左2009年我地仲可以玩li d點名遊戲…..

6. 最近最快樂的事情是什麼?
Ans : 蛋糕……

7. 你最討厭哪類人?
Ans : 我討厭令我產生討厭感覺的人……..

8.最愛你的人是誰?
Ans : 每個人最愛的都是自己….所以最愛我的…是我自己…..

9. 說出點你名的人的3個優點 (不可刪除題)
Ans : 大方….好人….勁愛周先生….

10. 心情不爽的時候你經常會幹嘛?
Ans : 發自己脾氣….近期係去打籃球機…….

11. 你腦中的幸福是一個什麼樣的呢?
Ans : 無論在什麼時候…我都可以做平時那些普通得不能再普通的事…….

12. 你愛一個人的理由是什麼?
Ans : 沒有理由….如果一定要的話…我只能話係感覺…….

13. 你現在最想擁有的是什麼?
Ans : 時間…金錢…我要做我想做的事…….

14. 春天來了, 你出遊有計劃嗎?去哪兒?
Ans : 下….夏天都到了….只要能再去一次黑沙就好……..

15. 如果要你選擇一種飲品,要飲到死哥日ge,你會選擇咩?
Ans : 水….飲紅豆冰都okay…..

16. 你覺得在一份感情中, 理智和激情應各占多少比例?
Ans : 理智100%  激情25%

17. 如果而家要死啦, 你會做d?
Ans : 番屋企….我不想客死異鄉…….

18. 塵世間最痛苦既事係???
Ans : 想幫但幫不了….愛沒有及時說出口……

19.有無做過你認為後悔的事?
Ans: 當然有…我的人生係由後悔組成…但冇後悔就冇成長………

20.你願意為情自殺嗎?
Ans: 點解要咁做…意義何在…..

joan小姐將d人點曬la…….真係要點嘉宏哥..??我講笑gaja…
lavender最近好忙…5煩佢la….
sonic都好似好忙…咁就算la…
sokwa….mid-term完未ar…..
queenie…seems你okay得閒…..
L先生冇開space…
是但la….我諗冇人會想做掛….想做又得閒就玩下la….

One thought on “死循環

  1. SAM says:

    言下之意唔好去joan個blog
     

Leave a Reply

