tag back x 2

點你的人是: samko
你們的關係: 高中同學/組員/好朋友/主僕/工友
 
對她的5個印象:
1. 冷笑話+假借大王
2. 好易喊
3. 有時好癲
4. 有時好家姐
5. EQ都okay高
 
她對你做過印象最深刻的事: 我試過整喊佢…
她變成你的情人,你會: 咁我會係t…但我5夠高….
她變成你的敵人,你會: 又如何….愛之深…恨之切…
如果她變成你的敵人,你最痛恨他的地方是: 識講福建話掛….
現在你最想她為你做的事:  冇咩lu…佢連文都為我作過…
對她的整體印象: 係一個值得交ge朋友…好好彩…已經係朋友la….
—————————————————————————————————————
點你的人是: lucia
你們的關係: 高中同學/大學同校同學/組員/好朋友/曾經工友
 
對她的5個印象:
1. 好煩…
2. 成日問人佢靚5靚…問d 5想答佢ge問題…
3. 依賴性幾強…..
4. 係5應該諗太多ge地方諗太多…但要諗後果ge地方偏偏5諗…..
5. 討厭佢ge okok…
 
她對你做過印象最深刻的事: 近期係…畀好多野我諗…
她變成你的情人,你會: 我5會就佢….問題係佢li個type…not my cup of tea..
(前提我已經代入t ge角色and男ge角色) 
她變成你的敵人,你會: 5會點….我5會對我ge敵人做d咩….我可以暗暗討厭一個人..
如果她變成你的敵人,你最痛恨他的地方是: 處事方式….
現在你最想她為你做的事: 你可以講你ge事…但5好再問點解決….
自己ge事自己諗..我5係怕麻煩…只係我真係攰la….
對她的整體印象: 啱啱識果陣….有人講過你壞話…..但我依然用我ge眼我ge心去睇你….
發現佢講ge係錯ge…識到你係一個緣份….但願我地一齊努力為自己長大….
 
p.s  to lucia….我5中意重覆答同樣ge問題…
你曾經講過話只記重要ge事…..
我明白5可以要求你記得所有人地講過ge野…..
但起碼5好問完又問…, 一問二問三問四問….
你知嗎…如果你5記得…會畀人你冇用心去聽人地講野ge感覺….
5係所有野都可以用冇記性敷衍了事…
但….都係果句…我5會要求你咁多…
畢竟….你我都係5同人..
你有事我依然會幫你…..
但我都需要冷靜期..
 
肩膀有為你留空位….
電話亦都有為你而開…
One thought on “tag back x 2

  1. LUCIA says:

    夠多啦!!!!我要自己行事啦!!!!

Leave a Reply

