好攰

6點先起身…..
因為尋晚通宵唱K…..
3杯雜果賓治….
好攰….
捱到番宿舍爬上床….
竟然訓5著….
究竟發生咩事…..
 
終於訓著la….
但係11點幾媽媽打左個電話黎問我打畀佢咩事….
其實係諗住問佢婆婆d野….
最終都係冇勇氣問出口….
但媽媽同我講…
婆婆已經做左手術la….
唉…我好想走…
 
起左身就走左去沖涼…
諗住可以沖走疲倦擔心痛苦,,,,
但係….估5到越沖越攰….
好想抖下…
 
開電腦上網…..
li個鐘數通常都係得小貓一兩隻…
不過….就算有好多人又點….
有好多人係msn list上面又5代表5會覺得孤單寂寞…..
 
睇到katie ge blog….
最後果句"幫忙寫下紀念冊"….
真係5知點解…
突然好想喊…
可能真係太攰la….
5係身體上….而係我ge心……
而我本紀念冊….
仲係小甘甘果度……..
5 thoughts on “好攰

  1. TVXQ - says:

    你唱k,一定係同lucia佢哋,
    我係咪好醒呢!!!!!!
     
    身體上的疲勞可以用睡覺來治療,
    快的一天可以康復,慢則兩三天便會痊癒,
    心靈上的疲累只可靠自己來安撫,
    快的一天可以擺平,慢則永遠不會有痊癒的機會…

  2. april says:

    淨係同lucia一個ja….
    2個傻婆唱左5個鐘…….

  3. Nora says:

    加油啊!!!

  4. Estrela Chiian says:

    =-=!…..係…我到….(咳)….我戈本係JOAN到…

  5. LUCIA says:

    TO OLIVI: 好明顯你睇過我個BLOG啦!!!仲話自己聰明……………….
    我個本係SOFI度呀!!!佢足足KEEP住左一年啦!!!!!!

Leave a Reply

