08-01-19係一個得到教訓ge日子

一個月定個半月ar…
上次我地一齊行八佰伴我講笑咁話你結婚果陣我會買li樣同果樣畀你…..
今次我地一齊行番一樣ge地方….
冇講笑…冇傾計….連望都冇望一眼….
係果個moment…我差d就喊左出黎la..
 
聽到你同第二個傾計果陣ge開心程度…我就諗…
我果然5識令你開心…
就算我地行得好埋…我都覺得你ge心係度刻意避開我….
 
如果5係你ge話…
遇到li d事我會做一個知難而退ge人….
但係…其實有好多次我都想開口問…..點解要咁…
但最終….我都係冇膽…..
 
我知道我在乎所以我先會想去挽救…
但可惜ge係….我5知應該要點做…
每一次都係等時間去沖淡….
但係係等待ge果一段時間…
我已經失去得夠多la…
Leave a Reply

