不要抱怨

我覺得自己係度講人壞話
 
我憑咩要人地聽我抱怨對其他人ge一切不滿
我憑咩要求人地聽完之後當冇野發生
 
係ar
當我抱怨完我真係冇咁壓抑住
但係我就令人地處於兩難ge局面
我諗li d 5係朋友應該做ge
 
我e+好明白點解某人話朋友ge定義就係果d想佢開心ge人
就真係咁簡單
只要朋友開心就得la
但我連咁簡單ge事都做5到
我一直都係將5開心ge情緒帶畀你地
 
朋友對我而言果然係奢侈品
我究竟有冇資格擁有朋友
Leave a Reply

