天人交戰

今日朝早鬧鐘響
7:00am
個人醒左
可能淨係訓左4個鐘ge關係
所以okay精神
但係被窩外係寒冬
我5想起身
諗左好耐(around 11分鐘)
諗左好多(such as走堂)
見係今個學期最後一次早起
最後都係起左身
問題係
我起左身但廁所有人
所以我企左係度over 5分鐘
仲有就係
可能真係太凍la
所以我全身都情不自禁咁係度震
特別係對腳
完全控制5到
真係好凍
但係li個moment
出邊好猛太陽好暖
 
當我需要你ge時候
點解你偏偏5出現
Leave a Reply

