exam day

今日ORAL EXAM……
我真係想講….
點解會咁簡單……
其實可以話係冇難度….
5係話我英文好勁…
只係佢ge題目真係好普通+簡單…..
30秒self-introduction….
分半鐘miss問問題…going on vacation…..
仲要係咩"what will you do during your vacation"…..
最後就係2分鐘ge conversation….
oh….咁就完左個oral exam…
正如我同lucia講…..
係化地瑪果陣ge oral exam仲會令我緊張d…
但係li度….我只可以話我5識緊張la….
————————————————————————————
考完oral就即刻衝左落去考歷史….
之前等緊考oral果陣…..
mouse先同我講話….可以5修歷史….
下….考試果日先同我講….不是吧…
算…..我考左下年就5洗再修多個學分….
2題簡答….1題論述….
以為絕對夠時間la…
而且係open-book…
點知….內容多到抄到我手軟….
d字越寫越大…..越寫越醜….
ha…冇計la….好耐冇試過咁趕la….
有d 5慣….haha…
我諗…會合格掛…..
li科如果要retake我會揀免修…….
讀紅樓夢比讀馬克思要好得多……..
2 thoughts on “exam day

  1. anita says:

    你地咁快就考啦….
    天啊…我仲未溫過我D人解,組胚,物理…

  2. ˊI、音 says:

    超簡單的oral.. 我都考左個咁簡單既oral..你幾級?係咪1級呀?

Leave a Reply

