得閒會遇到li d事….

遊戲規則
被點到名字的要在自己的空間日記裏寫下自己的答案,
然後去掉一個你最不喜歡的問題…
再加上一個你自己的問題,組成8個問題,
傳給其他8個人,列出其他8個需要回答問題的人的名字…
還要到這8個人的空間留言通知對方—>"你被點名了"…
被點名者不得拒絕回答問題喔~!!
這8個人要在自己的空間裏注明是從哪裡接到的,
並且按上述要求傳給其他8個人,
讓遊戲繼續,不得回傳~!!

Q1.覺得自己有什麼地方要改?
Ans : 懶掛…我諗,,,
 
Q2.你會令自己重視的人幸福嗎?
Ans : 可能5得….
 
Q3.你最不想失去的是什麼?
Ans: 失憶…haha..
 
Q4.如果要用一種顏色去形容自己,你會揀咩色& why?
Ans:下….黑色ar….因為我有好多黑色衫…
 
Q5. 如果可以時光倒流,最想返去ge時光係幾時?
Ans : 我諗係我做決定之前….
 
 
Q6.  而家最想實現ge願望係咩?
Ans: 番屋企訓覺….
 
 
Q7. 係無壓力既情況下. 你依家最想做d咩?
Ans: 走堂…一陣要上電腦ar,,,,,

Q8.如果呢個世界得翻兩個人,一個人係你,另一個會係邊個呀?
Ans : 一個願意同我傾計and我願意同佢傾計ge人….咁就夠la..
 
傳畀邊個….是但la..你地都5想做gala…睇到ge就做la…5想做就當睇5到吧…
 
p.s 我5應該去睇queenie個space ga….惹禍上身了…唉…
算….反正我真係得閒….
Leave a Reply

