今年甘日

生日快樂ar….小甘甘….
你又大一歲la…
諗起上年ge今日.///
我地係一間我5記得叫咩名ge鋪食dinner….
我仲記得你好似係食pan cake之類ge野….總之好似係甜gala….
話咁快又一年lu…
上年畫貼紙相畫到手痛….
今年就做功課做到頭痛…….
haha….
今次算5算同你一齊過le…
雖然我msn on下又off下咁….
同你講左happy birthday…
可以死心offline la…
雖然你4年ge生日都要係台灣過…..
但係…
如果你5嫌棄ge話…我都好樂意年年陪你過msn上ge生日ga….
可能sd畀你ge片真係有d無聊….
但係你都睇曬….
真係令papa我好感動….
生日歌好短…
而且有d走音…..
但係….
我諗你5會介意掛…..
好la…
好好享受你18歲ge第一日la…
好多第一次等緊你ga…
晚安la…
親愛的…….
One thought on “今年甘日

  1. Estrela Chiian says:

    >v<好多謝你…陪我過17ge最後~~hahaa~我唔洗年年都msn過生日ga…好快…就會一齊慶祝ga la~~~我要食你地揀ge蛋糕~~hohohoobut我唔食生日快樂戈塊牌…

Leave a Reply

