第2次咁ge遊戲….

遊戲規則
被我點名ge人就係個10題問入面揀8題黎答la~~
 
被點到名字的要在自己的空間日記裏寫下自己的答案,
真係要答ga~ 我都人屈架咋 , 好彩問題好易答者…

然後去掉一個你最不喜歡的問題…            
再加上一個你自己的問題,組成8個問題, 
傳給其他8個人,列出其他8個需要回答問題的人的名字… 

lavender, jc, victor, sam sam, sibil,kim, samantha 還要到這8個人的空間留言通知對方—>"你被點名了"… 
被點名者不得拒絕回答問題喔~!!
這8個人要在自己的空間裏注明是從哪裡接到的,   <——–從車厘小姐
並且按上述要求傳給其他8個人,
讓遊戲繼續,不得回傳~!!    <——- *  唔好搵返我呀

Q1.如果你喜歡上一個人,你會用甚麼方式讓對方知道呢?  
你估下我會點做…….
 
Q2.臨死前,一定要做ge事? 
if要老死…我想起身行下5知得5得le…
              如果係意外致死….我想臨死前多d時間….足夠見所有人最後一面….
其實我只想要你地ge最後一個擁抱…..(5係好貪心je….)
 
Q3.現在甚麼對你是最重要?  
現在li一刻….我要錢….
      但係…如果你問li個時期…..你地ge愛最重要……
 
Q4.你找到你愛的人了嗎? 
li個問題…..
        
Q5.咩係我最驚ge野? 
最驚5夠錢搭車番澳門…..
Q6.俾一個生日願望你,你會許咩願? 

我希望我地可以再一齊玩麻鷹捉雞仔…..

Q7.如果比100%勇氣你會做d咩? 
講平時說不出口ge野…….
 
Q8如果真係可以回到過去,你不想做的是什麼選擇?       
選擇離開澳門……
         
Q9.你認為團結既定義係咩?? 搞小圈子既定義又係咩??                                     
團結 = butterfly lovers果陣咁…..
小圈子 = 畢業旅行果陣…..
Q10:如果你有一百萬,用泥做d咩??????
金牛座會點做…..我就會點做…..
 
唔要Q9, 變成—> 如果我(即係means問你ge人)失左蹤….你會點…?
7 thoughts on “第2次咁ge遊戲….

  1. victor says:

    1.暗示方式
    2.見到屋企人同女朋友,best FD 3.重要係事業 >w< 仲有愛情 最好就2樣都有啦 4.暫時味5.最怕見到小強-3- 見到會死
    6.可以過d無休無累ge生活7.唔知呀8.去澳洲9.唔係好識答10.有一半做儲蓄 -v- 另一半用來買野 

  2. Sarah says:

    我估世界上咁多人叫lavender…
    應該唔會係我掛..囧

  3. Estrela Chiian says:

    唔夠錢搭返澳門…hehee

  4. april says:

    re:小甘甘
    我e+身上得35蚊ja.,,,,
    啱啱夠錢,,,

  5. april says:

    re:小甘甘
    我e+身上得35蚊ja.,,,,
    啱啱夠錢,,,

  6. CheRry says:

    你唔見左我真係會喊死……好難想像….可能真係喊死………會返學日日去搵你~~

  7. CheRry says:

    會唔返學先岩
     

Leave a Reply

